Tatueringar!

Vad tycker ni om tatueringar egentligen, jag kan inte bestämma mig för om det är tacky eller inte. Eller på vissa är det helt vidrigt tacky medans vissa är som ett med sina. I bland vill jag ” gadda ” mig men sen chickar jag ut och tänker allt för mycket på vad folk ska tycka. For f sakes when do i get to do it my way.
Sen är det ju motivet, vad ska man välja. Jag ( och andra med mig & har dividerat om en Polospelare till häst på höger bröst ) ja vem vet den kanske hamnar där efter – 40 kg och lite pumpande och ett tortyrpass på vaxkliniken?!

Annars så är den här texten / låten rätt skön, försöker leva efter den devisen. Lite väl lång kanske.

Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien

Non, je ne regrette rien, på långfingret, he he he;)

Ni le bien qu’on m’a fait
Ni le mal, tout ça m’est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
C’est payé, balayé, oublié
Je me fous du passé

Avec mes souvenirs, j’ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs, je n’ai plus besoin d’eux
Balayées les amours, avec leurs trémolos
Balayées pour toujours, je repars à zéro

Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu’on m’a fait
Ni le mal, tout ça m’est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Car ma vie car mes joies
Aujourd’hui, ça commence avec toi

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Tofflan
    Okt 22, 2011 @ 10:15:37

    Jag är inte överförtjust i tatueringar, ffa inte på tjejer. Jag tycker att det är okvinnligt. Men nån enstaka fin kan vara snygg. Jag har själv en liten. Fördelen med att ha små, enstaka på rätt ställen är att man kan dölja dem om man vill och visa dem om man vill. Tatueringar passar sig inte i alla lägen, liksom. Tycker jag, dårå.

    Svara

  2. Linda
    Okt 22, 2011 @ 10:38:28

    Den som ändå kunde franska.

    Svara

Lämna en kommentar