Grand Hotell.

Det var ett underbart väder idag så det blev en tur till stan, hade ett vinglas att hämta på Kaplans och den ville jag in på Illum. Men på Illum var det inget som jag verkligen kände att jag ville ha, jag var lite kräsen idag. Ok, jag hittade lite vinglas som jag skulle kunna tänka mig men jag tror det kan vänta tills jag haft sönder de jag har.
Vi ( jag & JDL ) drog en repa igenom Kungsträdgården och vi passade oss noga fär de eldkorgar som stod och brann, vem vill lukta rök licksom. I Kungsträdgården blommde rosorna för fullt, lite overkligt så här i slutet på November. Turisterna fotade så jag kunde inte ta någon bild. Blåste gjorde det rätt mycket men inne på Grand Hotell & i Cadier baren var det varmt och gosigt. Personalen på Grand får ( som alltid ) högsta betyg. Alltid trevlig, serviceminded och diskret, proffsigt. Sitter du i cadierbaren och inte tar in de gröna oliverna, ja då har du verkligen missat något. Har en bytta i kylen som jag ska smaska i mig NU.

Lämna en kommentar