USCH!

Livet rullar på i en rasande fart och just nu går det riktigt fort men sett i backspegeln har det gått äckligt fort de senaste åren. Men det känns som jag stannat upp lite mitt i, visst har jag fått lite fler rynkor och påsarna under ögonen blir svårare att få bukt med. Just påsarna är jag nog mest irro över, krämer finns det men dom glöms ju gärna bort, särskillt som man ska kladda in en speciell dagkräm oxå och gör man sig klar på TIO minuter vissa morgnar så prioriteras detta lätt bort. Mer sömn och mer drickande av vatten kanske råder bot på detta.

Dagen idag var ingen höjdare men den gick ju, dock så kände jag mig så liten och otillräcklig när arbetsdagen började närma sig sitt slut. Jobbet tar ju aldrig slut och jag har gett mig F******N på att det inte ska jobbas över bara för att. Sen fattar jag intye hur vissa kan sätta sig och fika när allt inte är riktigt klart, jag bytte om medans jag briefade min kollega telefonledes om hur dagen varit och vad hon har att eventuellt vänta imorgon.
Tur att ingen sa något elakt till mig för då hade jag nog börjat grina, inte ofta jag känner så men även jag är männsklig.
Nu är det bara något på 140 dagar kvar till jag ligger på beachen och smeks av varma vindar och en het sol, måtte det gå fort…….

Lämna en kommentar